čtvrtek 29. listopadu 2012

První rudá kapka - Jeaniene Frost

Zdravím čtenáři,
strašně moc se omlouvám, ale měla jsem teď tři týdny notebook na opravě a sotva jsem se dostala na internet. Navíc ještě tenhle týden byl trošku víc perný než normálně. :)


Originální název: First Drop Of Crimson
Autor: Jeaniene Frost
Přeložila: Zuzana Selementová
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 365
Typ vazby: Pevná s přebalem
Série: Noční lovci
Anotace:
Noc není pro smrtelníky bezpečná. Denise MacGregorová ví ze všech nejlépe, co se skrývá ve stínech - její nejlepší přítelkyní je poloupírka Cat Crawfieldová, a ona sama již přišla o tolik, co by obyčejný člověk neunesl. Minulost její rodiny je zahalena tajemstvím a zasuta ve tmách a jakýsi ďábel označil Denise za oběť. Je tu však ještě záhadný a všemocný upír Spade, který se již staletí potlouká po zemi s úkolem chránit ty okouzlující lidi v ohrožení, i kdyby to mělo znamenat zničení vlastních soukmenovců. I když v jeho  nejhlubších útrobách klíčí hlad po Denise a touha se jí zmocnit, Spade ví, že jej musí potlačit a čelit nočním můrám společně s ní. 
***
Obálka se mi líbí i nelíbí. Mám z ní smýšené pocity. Občas mi přijde trochu laciná. Nevím. Z jedné stránky jo je pěkná a sedí k obsahu knížky, ale je tam taková drobnost. Nevím nedokážu to popsat. 
***
Jeaniene Frost žije na Floridě s manželem Matthewem, který si již dávno zvykl, že Jeaniene kleje jako námořník, skoro nevaří a prospí celé víkendy. Ve volných chvílích čte, často poezii, a chodí do kina. Také ráda cestuje, zejména autem, a s oblibou prozkoumává staré hřbitovy. Z letadel má strach, stejně jako z dětí a kuchařských příruček.
Její romány o Nočních lovcích a jejich světě patří vždy mezi bestsellery a byly již přeloženy do čtrnácti jazyků.
***
Postavy jsou dobré. Nijak mi nevadí. Ale, že bych byla unesená  To zase né. Trochu jsem občas pochybovala o Denisině duševním zdravý, ale to bude můj pocit. Hrozně se mi líbila postava Spade a taky pak Nathaniel. 
***
Knížka byla vážně dobrá. Autorka má dobrý způsob psaní, který se mi opravdu líbí. Mám ráda spisovatele, kteří umí donutit čtenáře číst dál. Příběh je úžasný. Když jsem tuto knížku četla nemohla jsem jí dát z ruky. Člověk tak pořád čeká na ten bod zlomu, kdy se všechno změní. U spisovatelů není dobré, když nás čtenáře  nepřipraví na ten klíčový zlom, ale prostě nás v tom nechají plavat. Potom jsme někteří zmatení a nechápeme to. To zapříčiní to, že se nám knížka ve výsledku nelíbí. Naštěstí to, ale u téhle autorky nehrozí. Jeaniene má úžasný vypravěčský talent. Moc se těším až si od ní přečtu i něco dalšího. 


Vaše *Nen* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat