středa 27. února 2013

Modrá jako safír - Kerstin Gier

Zdravím čtenáři,
jak jsem slíbila je tu recenze na druhý díl. Snad vás přesvědčím si knížku přečíst.

Originální název: Saphirblau

Autor: Kerstin Gier
Přeložila: Tereza Pecková
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 350
Typ vazby: Hardback
Série: Drahokamy

Anotace:
Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet (A ani jedno není vůbec snadné!). Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu. Jinak z toho, že láska nezná čas, nezbude vůbec nic!
***

Obálka se mi líbila ještě více než ta předchozí. Jelikož nemám ráda růžovou a miluju modrou. 


***
Kerstin Gierová (1966) začala s psaním románů pro ženy v době, kdy zůstala jako diplomovaná pedagožka víceméně bez práce. A měla úspěch: hned její prvotina Männer und andere Katastrophen byla zfilmována a rovněž její další romány se těší velké oblibě a získaly řadu cen.
Kerstin Gierová žije jako autorka na volné noze s manželem, synem, dvěma kočkami a třemi slepicemi na vesnici nedaleko Kolína nad Rýnem.

***
Postavy no moc se od prvního dílu nezměnily, ale malinký rozdíl tam je. Třeba Gwen se trochu už začne rozhodovat sama za sebe. Gideon se trochu projeví a vyjeví nám své názory a pocity. Objeví se na scéně i pár nových postav. Jedna z nich je velice vtipná a řekla bych i podstatná, ale víc neprozradím. 
***
Na knížce se mi moc líbilo, že autorka přeskočila takovou tu typickou rekapitulaci na začátku. Za což jí moc děkuju protože to nemám moc ráda. Neříkám, že někdy to není dobrý, ale většinou je to otravné. Musím říct, že druhý díl se mí líbil ještě víc. Četla jsem ho třikrát. Mám pocit, že jo. Jo bylo to třikrát. 
Jak jsem se zmiňovala u prvního dílu tak tohle je moje srdcovka a tak strašně se těším až mi přijde domů třetí a závěrečný díl. Jsem napnutá jak to skončí. V knížce nechybí vůbec napětí trochu té akce tam taky bylo a hlavně tam je romantika, ale ne zas moc jí tam není. Tak akorát bych řekla. Stoprocentně si jí přečtěte. Stojí za to! :)


Vaše *Nen* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat