po dlouhé době je tady další recenze. Snad vás nalákám knihu přečíst a budete z ní nadšení jako já.

Autor: Stephanie Perkins
Přeložila : Jana Doležalová
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 336
Typ vazby: Hardback

Anotace:
Sedmnáctiletá Anna se cítí podvedená. Její rodiče ji totiž posílají na roční studium do Francie - přes půlku planety, do neznámého prostředí, aniž by navíc uměla slůvko francouzsky. Musí tak opustit své přátele, potenciální lásku i veškerá pohodlí amerického života a začít úplně nanovo. V romantické Paříži, ve městě, které nikdy nespí, se vrhá do nových vztahů i zkušeností a odhaluje v sobě skryté vlastnosti. A také je tu jeden spolužák, Étienne St. Clair, který se liší od všech chlapců, které kdy Anna potkala…

Obálka téhle knížky je pěkná. Taková, která vystihuje knihu, ale není to přesně můj šálek kávy. Mám raději tmavé obálky. Ale kdyby u této knihy byla tmavá obálka asi by to nebylo ono.

***
Stephanie Perkins je autorka románů pro dospívající (a pro dospělé, kteří se nebojí přiznat, že dospívající knihy jsou úžasné).
Narodila se v Jižní Karolíně, vyrůstala v Arizoně, kde navštěvovala univerzitu v San Francisku a Atlantě a nyní žije v horách Severní Karolíny uprostřed vodopádů a divokých borůvek. Žije s manželem Jarrodem a kočkami. Každý pokoj v jejich domě je vymalován jinou barvu duhy. Tráví své dny čtením a psaním
Vždycky milovala vyprávění příběhů, ale trvalo roky, než se začala snažit, aby to bylo její živobytí.

***

Jako skoro u každé knížky tohoto žánru. Postavy se do sebe zamilují a nastanou komplikace. Hlavní hrdinka si myslí, že láska je pouze z její strany. Pak se děj vyvíjí dál. Postavy se mi opravdu líbili. Hlavně St. Clair . Hodně se mi líbila, ale taky Meredith. I když tam nebyla zase tolik. Tak se mi hodně líbila. Líbila se mi i hlavní hrdinka, ale že bych jí nějak žrala to zase ne.

***
Knížka pro mě byla oddychovka. Měla jsem jí přečtenou za dva dny. Takže to nebyla žádná knížka, která by se táhla a vy se těšili až jí budete mít konečně přečtenou. Už jenom za tohle jí mám ráda. Jsem ráda, že tato kniha nemá pokračování. Mám totiž teď hodně rozečtených sérii a je trochu naprd čekat až vyjde další díl a závěrečný díl v nedohlednu. Takže v tomhle ohledu to bylo moc milé osvěžení. Knížku můžu jen doporučit. Pokud chcete něco lehčího a příjemného s romantickou atmosférou.

Vaše *Nen* :)