sobota 6. dubna 2013

Delirium - Lauren Oliver

Zdravím čtenáři,
další recenze tentokrát na Delirium.

Originální název: Delirium
Autor: Lauren Oliver
Přeložila: Romana Bičíková
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 352
Typ vazby: Hardback

Anotace:
Dříve si lidé mysleli, že je láska dobrá věc. To bylo předtím, než na ni vědci objevili lék. Lidé nechápali, že když vám jednou láska oblaží mysl a rozproudí krev, není úniku. Teď je všechno jinak, vědci ji dovedou vymýtit a vláda požaduje, aby se všichni občané v den svých osmnáctých narozenin podrobili speciálnímu lékařskému zákroku, díky němuž by měli být vůči lásce imunní. Lena Halowayová se na ten den vždy těšila. Život bez lásky přece znamená život bez bolesti, bezpečný a předvídatelný. A šťastný. Schází devadesát pět dní, jenže Leně se stane něco nemyslitelného: Zamiluje se.



***
Obálka se mi líbila strašně moc už jen asi s toho důvodu zbožňuju modrou. 

***

Narodila se v New Yorku. Maturovala na University of Chicago v roku 2004.Její rodiče jsou oba profesora mi literatury a už od mala jí a její sestru vedli k tančení,malovaní a čtení.V mladosti si psala vlastni pokračováni příběhů knih které četla a měla ráda.V současnosti žije v Brooklynu se svojím snoubencem Michaelem.

***
Lena byla rozporuplná osoba. Na jednu stranu chtěla lék a být chráněna před infekcí, ale její druhá část před tím chtěla utéct. Podle mě se na konec rozhodla dobře. 
Alex no tak to byl takový ten kluk, kterého by chtěla každá z nás, že děvčata? 
Moc jsem neměla ráda tetu, u které Lena bydlela a taky Jennu. Sice tam nebyla tak často, ale byla otravná. Zato její dvojče Grace to bylo zlatíčko. 
***
Hodně jsem oddalovala přečtení teto knížky, ale pak jak jsem se do toho pustila. Nemohla jsem se odtrhnout. Za jedno odpoledne byla přečtená.Musím přiznat, že Delirium mě chytlo za srdce. Ten konec bože já ani snad nevím jak ho popsat. Moc se těším až začnu číst Pandemonium. Snad bude taky tak úžasné jako první díl. 



Žádné komentáře:

Okomentovat