neděle 5. května 2013

Tygrova stezka - Colleen Houcková

Zdravím čtenáři,
konečně jsem se dokopala k napsání této recenze. :D

Originální název: Tiger´s Quest
Autor: Colleen Houcková
Přeložila: Karolina Medková
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 471
Typ vazby: Hardback
Série: Tygří sága

Anotace:
Víra. Důvěra. Touha.Jak daleko byste zašli, abyste zachránili svou jedinou lásku? Kelseyino poslední léto bylo šílené. Tak šílené, že by tomu nikdo nevěřil. Vedle toho, že musela bojovat s hordou zákeřných opic a putovat indickou džunglí, se zamilovala do Rena, tři sta let starého prince.Nové nebezpečí teď Kelsey přinutí, aby se vydala za dalším indickým dobrodružstvím s Renovým bratrem, záporákem Kishanem a nepravděpodobná dvojice si začne klást otázky ohledně svého skutečného osudu. A Renův život visí na vlásku stejně jako pravda v Kelseyině srdci.Tygrova stezka je strhující pokračování tygří ságy, v níž se trojice hlavních hrdinů dostane zase o krůček blíž k prolomení prastaré kletby, která je svazuje. 

***
Obálka je pěkná, ale mě se více líbila obálka od prvního dílu.

***
Colleen Houcková je celoživotní nadšenou čtenářkou, ráda čte dobrodružné knihy, sci-fi a romantické příběhy. Vyzkoušela mnoho různých povolání a střídavě bydlela v různých městech po celých spojených státech (např. Arizona, Idaho, Utah, Kalifornie, Severní Karolína). Nyní žije v Salemu v Oregonu se svým manželem, kterého potkala v církevní misii, a plyšovým bílým tygrem. Svoji románovou prvotinu Tygrovo prokletí vydala nejprve vlastním nákladem a jako e-book.
***
Postavy no měla jsem opět raději Rena. Kišana mám ráda, ale Rena více. Kelsey je pro mě něco jako vzor. Je odvážná a to jak všechno zvládá. Jde prostě vidět, že má dobré srdce. Pan Kadam je taky boží. 

***
Tuto knížku miluji a zároveň nenávidím, ale z větší části jí miluji  Věděla jsem asi po dvou třetinách knihy jak to zhruba dopadne, ale stejně jsem se neubránila a na konci brečela a musela jsem si sušit oči, abych mohla číst dál. Tak strašně moc se těším až vyjde třetí díl. Měl vyjít už teď na jaře, ale nakonec vyjde až v létě. Bože jak já se těším. Tygrova stezka je zkrátka dokonalá.

Vaše *Nen* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat