čtvrtek 5. června 2014

Tygrova plavba - Colleen Houck

Zdravím čtenáři,



Originální název: Tiger´s Voyage
Autor: Colleen Houck
Přeložila: Karolina Medková a Jindra Horynová
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 523
Typ vazby: Hardback
Serie: Tygří sága

Anotace

Po přímém střetu s Lokešem, dávným nepřítelem bílého i černého tygra, zažívá Kelsey další šok. Její milovaný Ren se sice vrátil ze zajetí, ale vůbec se na ni nepamatuje. Navíc mu její blízkost přináší fyzickou bolest – každý dotek je pro něj hotové utrpení. Přesto Kelsey s oběma bratry pokračuje v boji za prolomení kletby. Aby dosáhli kýženého cíle, musejí se setkat a utkat s pěti lstivými draky, z nichž některým jako by smysl pro fair play nic neříkal. Kromě toho Ren tak nějak nemá jasno ve svých citech a Kišan v nich zase má jasno až moc. Kelsey to zkrátka jako obvykle nebude mít vůbec jednoduché. 


Jak jsem se ke knize dostala

Tohle byla pro mě dlouho očekávaná kniha. Četla jsem jí už docela dávno, ale jelikož se teď chystám číst poslední díl, tak jsem se rozhodla si tento trochu připomenout. 

Stručný obsah knihy

V tomto díle sledujeme, jak se cesty Kelsey a Rena opět střetnou a samozřejmě nesmíme zapomenout na Kišana. V tomto díle je vztah Rena a Kelsey vystaven velkým překážkám. Překonají je? Taky nesmím zapomenout na draky. dosud jsme se v této sérii nesetkali s ničím podobným. Kelsey a její tygři postupně navštíví všechny draky. Podaří se jim zlomit další část kletby?

Obálka

I přesto, že se mi obálka neskutečně líbí. Musím říct, že ze všech čtyř je tato nejméně hezká, ale pořád se mi líbí. Drak na obálce mi trochu připadá, jako by byl celý z diamantu. Což zřejmě je. 

Celkový dojem na knihu

Knížku jsem měla velmi rychle přečtenou. Kniha byla vtipná. Občas, když jsem četla ve vlaku nebo ve škole jsem se musela hodně držet, abych se nezačala nahlas smát. Hodně mě bavilo, jak se Kelsey s Renem lehce oťukávali a Kišan se vždycky od někud objevil a hrál si na drsňáka. Ze začátku jsem měla ráda nejvíce Rena, což se nezměnilo, ale měla jsem taky ráda Kišana, protože byl naprostým opakem Rena. Takový ten typ tvrdého týpka, ale v tomto díle neskutečně vyměkl a už to zkrátka nebylo ono. Knížka měla, několik vážně velkých překvapení a zato si zaslouží plný počet hvězdiček, i když jsem chvíli přemýšlela, že za Kišana dám jen čtyři. 

 Vaše *Nen* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat